onsdag 2 mars 2011

Återhämtning och nya mål?



Efter måndagens Öppet spår blev tisdagen naturligt nog en vilodag. På lunchen idag rastade jag kroppen på Zaras gedigna lunchspinning på Friskis i Falun där det förresten blir Spin (jo, språkpolisen i mig vägrar skriva Spinn) of Hope den 26 mars, till förmån för Barncancerfonden. Nu är 22 fantastiska lag anmälda! Det finns officiellt plats för 25 lag - skynda på och anmäl!

Efter dagishämtning och lite mat så blev det badhuset med barnen. När jag låg där och plaskade och njöt så kom jag att tänka på att jag nu inte har någon utmaning framför mig längre. Man kanske skulle göra Vansbrosimningen igen?


3 kommentarer:

  1. Tre utmaningar kvar:
    Vätternrundan
    Vansbrosimningen
    Lidingöloppet

    Med din kolfibercykel, dina tävlingsbadbyxor och dina löparskor i bästa högteknologiska materiel borde det vara en baggis.

    G

    SvaraRadera
  2. Även spin of hope har ändrat stavningen till ett p, åtminstone på de knappar vi fått till Friskis. Däremot var de 2 när jag gjorde affischerna.
    /Karin

    SvaraRadera
  3. ett n naturligtvis inte p vet inte vad jag tänkte på

    SvaraRadera