måndag 7 mars 2011

Vargen och hönorna


Än är det vinter och jag är faktiskt fortfarande sugen på skidor, det där med löpning får vänta ett tag till, cykling likaså även om detta sug är större. I kväll blev det ett minipass med skejtskidorna. Annars kollade jag mest in Falu IK:s knattar; Vargen och hönsen var en av alla lekar som klarades av med skidor på fötterna denna kväll på Riksskidstadion i vinterstaden Falun. Annars är jag rätt så nöjd träningsmässigt denna dag tack vare Karin J:s mycket bra lunchmedelspinningpass på Friskis - tack Karin! I morgon blir det lätt skidåkning i jobbet, turskidor på med andra ord. På fredag morgon börjar annars träningen inför nästa mål; Söndagen den 10 juli hoppar jag i Vanån, iklädd endast en kroppsstrumpa i gummi.

4 kommentarer:

  1. Vänta här känns det inte som du väljer lite tokigt här?/stef

    SvaraRadera
  2. Vättern kommer före Vansbro.
    /Karin

    SvaraRadera
  3. Stefan: Menar du att du vill ha skidsällskap på fredag morgon eller?
    Karin: Vättern lockar inte för tillfället. Kanske spontanåker jag runt Siljan istället.

    SvaraRadera
  4. Hör av dig om du vill ha träningssällskap i bassängen.

    SvaraRadera