onsdag 28 december 2011

Villrådig

Nyss hemkommen till Falun efter några dagar i Östergötland med familjen så ställer jag mig frågan: Ska man bara lägga sig platt och acceptera den försvunna vintern eller är det bara att stänga av hjärnan och börja snurra på Lugnets konstsnöspår, tydligen 800 m enligt skidspar.se? Jag tror att jag väljer mellanvarianten och avvaktar; Jag har några dagar ledigt kvar och det blir nog en mix av Friskis, simning, och löpning. Jag har väl egentligen ställt in båda hojarna för vintern, men vem vet, kanske jag till och med testar broarna i Gagnef county? I Vadstena var det lättare att välja, det blev ett par ett par vansinnigt blåsiga löpturer längs Vättern och ett par fina simpass i trivsamma Vadstena simhall, där jag med lite rosslig hals troligen bröt mot regel 3b nedan.


2 kommentarer:

  1. Hej kompis!
    Du skulle varit med i dag på crossturen! Fast den blir nog bättre i morgon! Då åker jag till Berggården där Rasmus på luffen spelades in.

    SvaraRadera
  2. En vinterhoj ligger onekligen högt på önskelistan.

    SvaraRadera