fredag 21 januari 2011

Faluns morgonpiggaste catwalk


Stefan C ville bli fotograferad i sin nya Sågmyra SK-outfit så vi hade bestämt träff 05:45 på Riksskidstadion i vinterstaden Falun. En av oss var i alla fall punktlig. Här är bilden Stefan!

Stefan Carlsson     foto: Fredrik Lundin

När vi ändå var på plats rev vi av några varv på elljusspåret, åktid ca 40 min. Stefan låg först mest hela tiden medan jag sladdade bakom. Jag kan meddela att Stefan har ett ruskigt klipp i stakningen nu, ser lovande ut. Eftersom denna morgon sammanträffade med jobbets s.k. friskvårdsmorgon (med efterföljande gemensam frukost) så körde jag sedan på i ett antal varv. På tal om friskvård: Min arbetsgivare, Länsstyrelsen Dalarna, har anmält ett lag till Spinn of Hope; hur gör din arbetsgivare?

Jo, en bild till, på "mitt" klimatsmarta fordon (tack för lånet Susanne!) som bar mig till morgonpasset.


och en bild på skribenten från dagens tur:
Fredrik Lundin     foto: Stefan Carlsson
Tack Stefan för en trevlig pulshöjare!




1 kommentar: