söndag 28 augusti 2011

Dagen efter

Till och med vädret var idag lite dagen efter, efter Sundborn triathlon det vill säga. Egentligen ett himla trevligt arrangemang även om det gick lite knackigt för mig. Simningen gick väl så där, jag stressade lite i början och kom inte riktigt in i flytet. Cyklingen var väl ok, och löpningen uselt som väntat. Som helhet dock en riktigt trevlig upplevelse i finast tänkbara väder. Jag fick nog lite smak för det där med triathlon och det blir garanterat lite mer löpning i höst, simning också för den delen. Några bilder blev det inte från racet, men kolla in Linas bloggning, välskrivet och fina bilder som vanligt. Hon liksom Stefan körde utan gummidräkt, och jag som tyckte det var kallt även men en sådan på kroppen, hjältar! Tack Karin för målbilden, hade det varit rörliga bilder hade man knappt sett någon skillnad. Onda vader var bara förnamnet.

Målgång med onda vader. Foto: Karin Jondelius
Det blev en tur förbi Sundborn idag också, på rullskidor, en passande aktivitet för ömmande frökenvader. Blött var det, och nu vet jag varför de skickade med ett par stänkskydd till rullskidorna jag köpte tidigare i somras.

2 kommentarer: