onsdag 13 februari 2013

Förortsintervaller

I mitt förra inlägg kanske det verkade som om jag beklagade mig. Ingenting kunde dock vara mer felaktigt - det är fantastiskt att följa dela barnens glädje i idrottens fantastiska värld. När det gäller min egen träningstid så går det för det mesta att hitta små luckor som det gäller att utnyttja fullt ut. Som ikväll t.ex., då jag skjutsade ut yngsta dottern till Hosjöskolan för en timmes Gymnosträning; Jag bytte snabbt om och gav mig ut i "förorterna" Hosjö, Korsnäs och Hälsingberg för lite löpintervaller: sex minuters uppvärmning, sedan det beprövade konceptet sjutton sjuttiotjugo följt av sex minuters nedjoggning. Cykelbanorna var något moddiga, men icebuggarna gav OK fäste.
Jo, det blev faktiskt två pass idag, gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar