lördag 17 november 2012

I väntan på snö

Jag kanske ska ta och montera dom där stänkskydden i alla fall?
Nej, den här bloggen är inte död, den bara vilar lite. Jag skulle ju kunna påstå att jag tränar så mycket att jag inte har tid att blogga, men det är ju inte riktigt sant. Kommande år är ju ett klassikerår för min del och jag tränar vidare med en blandning av styrketräning, simning. löpning, cykel (nja, åtminstone spinning), skierg och lite rullskidor. Tyvärr hinner jag inte riktigt med de nödvändiga långpassen men idag blev det i alla fall den patenterade tremilsturen till Sundborn via Skuggarvet o hem via Hosjö/Korsnäs. Blött och sugande före, men det var i alla fall inte halt. Om jag får säga det själv så har jag faktiskt varit ganska flitig emd både skiergen och rullskidorna i höst men nu längtar jag efter riktig snö. Tydligen går det att åka rundslinga och bli yr i skallen på Lugnet, vilket man tyvärr inte kan uttyda av webkameran (som för tillfället visar byggandet av en toalett som man skall kunna åka skidor över) men här en nästan dagsfärsk rapport signerad Lina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar